Saturday 25 February 2012

You are the window

"Better keep yourself clean and bright; you are the window through which you must see the world." by George Bernard Shaw

***

Jest takie powiedzienie, ze optymista widzi piekny swiat za oknem a pesymista bedzie widzial tylko brudna szybe. G.B.Shaw pisze, ze sami jestesmy oknem. Od nas zalezy jak bedziemy widzieli swiat wokolo. Jesli bedziemy myslec pozytywnie, czysto, jasnie - swiat wokolo taki bedzie. Coraz lepiej mam okazje to obserwowac. Pamietam, ze kiedy wstawalam z myslac "rany jak mi sie nie chce, nie lubie tej pracy, tam sa sami kretyni, klienci to idioci, mam ich dosc" to w pracy chodzilam ciagle podenerwowana, zla nawet, wiele rzeczy mnie irytowalo i szybko bylam wytracana z rownowagi. Kiedy jednak zaczelam myslec "lubie moja prace, jst ona tylko tymczasowa, klienci nie maja mojej wiedzy, dlatego wiele rzeczy trzeba im wyjasniac, lubie pracowac z dziewczynami" - w pracy stalam sie spokojniejsza. Wracam tak samo zmeczona, bo to jednak jest 10 godzin, ale jestem bardziej wesola, nie denerwuje sie tak szybko ani nie doluje w pracy. Jest lepiej niz bylo i wiem, ze bedzie jeszcze lepiej.

***

"Lepije badz jasny i czysty; jestes swym wlasnym oknem, przez ktore spogladasz na swiat." - George Bernard Shaw

No comments:

Post a Comment