Friday 24 February 2012

Creativity is having fun

"Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun." by Mary Lou Cook

***

Ostatnio ciagle przewija mi sie slowo "kreatywnosc". Moze dlatego, ze zawsze chcialam byc tworcza. Lubilam rysowac i pisac. Zawsze chcialam robic cos w tym kirunku. Moze poprzez ostatnie afirmacje, cytaty, czy wyrywki tekstowe, ktore napotykam, Wszechswiat chce mi dac do zrozumienia ze nadszedl moj czas. Takich podtekstow znajduje wiecej odkad zaczelam pisac bloga. Mam nadzieje, ze to znak iz dobrze robie. Lubie to pisac i mam nadzieje, ze ktos lubi to czytac. Mam nadzieje ze komuc czytanie tego bloga pomaga tak jak mi jego pisanie.

Ja sie ciesze ze, ze mi sie to udaje. Ciesze sie, ze mam czas aby popisac bloga, poczytac ksiazki. Jeszcze tylko wykombinowac cos i wrocic do rysowania. Byloby juz w ogole super. Przypominam sobie jak jeszcze nie dawno (prawie miesiac temu) nie mialabym na to czasu. Nie umialam znalezc czas aby poczytac, czy tym bardziej aby popisac bloga. Ciesze sie ze teraz mam. Wstaje i klade sie spac o tej samej porze co miesiac, dwa miesiace temu, a jednak teraz mam wrazenie, ze mam wiecej czasu na to, co jest dla mnie wazne. Ciesze sie z tego.

***

"Kreatywnosc to tworzenie, eksperymentowanie, rozwijanie sie, ryzykowanie, lamanie zasad, popelnianie bledow oraz bawienie sie" - Mary Lou Cook

No comments:

Post a Comment