Wednesday 9 May 2012

Evenings Gratitiude 99

3 dobre rzeczy: 
- lubie jak Matt jest zabawny i rozwesela mi dzien ; 
- w pracy jeden klient caly czas mowil do mnie "krasawica" ["slicznotka"] niby denerwujace ale mile i tak ; 
- bylo dosc cieplo wieczorem i nie padalo i moglam wrocic do domu piechota ; 

3 podziekowania: 
- za to, ze mnie stac jest - dzis dotarlo do mnie, ze zyjac i pracujac w UK jest mnie stac - jest mnie stac na to, ze jak zapomne bluzki do pracy to zalece po drodze do sklepu i sobie ja kupie, jest mnie stac na to aby kupic sobie obiad, jesli w domu nie zdaze nic przygotowac itp ; 
- za to, ze sa czasem ciezkie dni, po ktorych cieszysz sie jak male dziecko z dnia wolnego i kazdej najmniejszej dobrej rzeczy, ktora Ci sie przytrafila ; 
- za to ze istnieje slowo "dziekuje" i mozemy je wyrazac jak chcemy i kiedy chcemy ;

***

"This week I choose to be well balanced financially. I know I am adequate for all situations." by Louise Hay

No comments:

Post a Comment