Friday 11 May 2012

Evenings Gratitiude 101

3 dobre rzeczy: 
- byla dzis przepiekna pogoda, az chcialo sie zrywac rano z lozka, robic pranie i wychodzic z domu ; 
- dzis psycholog przeczytala mi moje oczekiwania wzgledem niej, ktore spisalysmy przy pierwszej wizycie ponad rok temu i obie doszlysmy do wniosku ze zrobilam postepy i ide w dobrym kierunu ; 
- Matt byl dzisiaj taki kochany i zabawny, uwielbiam to w nim ; 

3 podziekowania: 
- za to, ze slonko swieci, trawa jest zielona, ptaki cwierkaja, ja mam prace, przyjaciol, rodzine, pieniadze ; 
- za kazda intrygujaca ksiazke, ktora wpada w moje rece ; 
- za kazdy kolejny dzien, dzieki ktoremu moge usiasc przed komputerem i podzielic sie swoimi malymi dobrymi rzeczami i podziekowaniami . 

***

Redefine Happines
 

No comments:

Post a Comment