Tuesday 14 February 2012

Possible Impossible

"The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible." by Ben Hecht

***

Nie jestem pewna czy dobrze rozumiem ten cytat. Luzne tlumaczenie brzmialoby mniej wiecej tak - jedyny sposob, aby poznac swoje rzeczywiste limity, jest wykroczyc poza nie, do rzeczy uwazanych przez nas za niemozliwe. Zastanawiam sie czy tu moze chodzic o to, ze wile rzeczy traktujemy za niemozliwe do spelnienia i nawet ich nie probujemy. A moze wlasnie tu lezy nasz blad? Moze powinnysmy sprobowac dopiero po czasie uznac ze cos jest niemozliwe, majac jednoczesnie swiadomosc ze sprobowalismy?

Ja kiedys uwazalam za niemozliwy przyjazd do Angli. A jednak tutaj jestem. Kiedy znalazlam ogloszenie o pracy w firmie, w ktorej obecnie pracuje - rowniez uwazalam za niemozliwe zdobycie tutaj pracy, uwazalam ze moj rosysjki nie jest wystarczajaco dobry, a jednak sie udalo. Od ponad dwoch lat usprawniam swoj rosyjski, zyje spokojnie w Londynie, nie martwiac sie jak powiazac koniec z koncem. W chwili obecnej uwazam za niemozliwe znalezienie pracy w Kazachstanie (w koncu wg planow mam tam wyjechac do Matta na stale jakos tak w lipcu) - a przeciez w Almatach wciaz funkcjonuje wiele miedzynarodowych firm, ja znam angielski i rosyjski, nie mowiac juz o jezyku polskim (w Almatach zyje mniejszosc polskojezyczna). Zobaczymy co zycie przyniesie. Wszystko jest i bedzie dobrze. Kto wie, moze moje modly o fajna prace, do ktorej bede chodzic z radoscia, a ktora jednoczesnie bedzie mi sie oplacala finansowo czeka na mnie wlasnie w Kazachstanie?!

***

"Jedyny sposob, aby poznac swoje rzeczywiste limity, jest wykroczyc poza nie, do rzeczy uwazanych przez nas za niemozliwe." - Ben Hecht

No comments:

Post a Comment