Wednesday 15 February 2012

Body's messages

"I listen with love to my body's messages"

***

Nasze cialo doskonale wie, czego nam potrzeba. Nagle zachcianki np. na ogorki kiszone, czy na czekolade, pomidory, nabial - kiedy ktos ogolnie nie je jakiegos produktu. Nasze cialo wie czego chce i kiedy, dlatego czujemy glod i pragnienie. Nasze cialo wie, kiedy powinnismy sie polozyc spac aby zregenerowac swoje sily. Nasze cialo wie, kiedy nalezy odpuscic sobie i odpoczac, bo ono usiluje wlasnie zwalczac jakies chorubsko, ktore nas dopadlo i objawilo sie goraczka. Ile razy ktos tych sygnalow sluchal? Ile razy mowilismy sobie - za godzine zjem, napije sie herbaty, sie poloze spac. Ile razy stwierdzalismy, mimo goraczki, ze ten projekt, to zadanie w pracy wymaga koniecznie naszego dzialu i szlismy realizowac sie zawodowo, nie zawazajac na katar, kaszel, brak glosu i to, ze ledwo stoimy na nogach. Sama nie raz to przerabialam. Potem zmeczenie czy choroba wracala po krotkim czasie jak bumerang, zazwyczaj ze zdwojona sila. W koncu powiedzialam sobie dosc, i przelezalam tydzien w lozku. I co? Ja odpoczelam. Swiat nie zginal. Z pracy mnie nie zwolniono, nikt nie zastapil mnie w moich obowiazkach a i jakos nic sie nie stalo, ze lezaly one odlogiem przez pare dni - nikt od tego nie umarl.

***

Moje cialo zawsze pracuje nad optymalnym zdrowiem. Moje cialo pragnie czuc sie swietnie i zdrowo. Ja wspolpracuje z nim i staje sie pelna, zdrowa, kompletna. Kocham moje cialo. Kocham siebie.

***

"Slucham z miloscia co me cialo ma do powiedzenia."

No comments:

Post a Comment